2015年4月27日星期一

飲茶天

話說今天又入去西貢替爺爺嬤嬤執藥和抽胰島素針,順道一起去永和酒家飲茶。

嬤:想吃什麼?自已選啦,吃叉燒飯還是伊麵?
我:呃... 吃炒貴刁都好
嬤:都唔知咩黎
我:咁食乾炒牛河啦
嬤:唔想食伊麵咩?
我:咁叫干燒伊麵啦
嬤:(滿意)

++++

嬤:叫唔叫點心?
我:我食伊麵就飽嚕喎
嬤:我都食架嘛,燒賣定蝦餃?

我:你想呢?
嬤:無所謂,你想食咩就叫。
我:咁蝦餃啦

黎到,一啖都唔食

嬤:我唔食蝦餃架。

++++

嬤:叫唔叫啲香口野?
我:我好飽嚕,你想吃阿?
嬤:係阿,我鐘意食啲炸野。炸蝦角定春卷?
我:你想呢?
嬤:你揀啦。
我:炸蝦角啦咁
嬤:好阿

炸蝦角黎到 ,食左一粒。

嬤:食唔食春卷?
我:"@&$)(;:/-
嬤:叫多碟春卷啦,我想食。

++++

結論: 你以為有得揀,其實都係無得揀囧

和有共鳴的姐姐 whatsapp
我:我去左西貢執藥
姐:Who is you?!
我:a person who eat 伊麵蝦餃春卷炸蝦角 alone
姐:laugh die


沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...