2017年2月27日星期一

平民梳芙厘 | I Love You Dessert Bar






話有天在附近吃飯見到這間店大排長龍,好像好勁好有名的樣子,所以過了幾天就特地來試一試這家的梳芙厘班㦸 Souffle! 我們下午三時左右來到繼續是大排長龍,聽說未開門都已經有人排隊,好誇張。隔離間 HeSheEat 完全被屌打哈哈哈,好多人見呢到多人排就改變心意一齊排隊湊熱鬧。黑仔王(me)表示剛剛排到我就停左落單開始岀食物,呆等左兩個字先有得落單。心大心細的我就叫了個自選雙口味的梳芙厘班㦸 ($39),店員通知下單後要再等大約 25分鐘左右。



好多人包括我地在等待的途中都去了附近間三多炸肶買炸雞脾做下午茶,因為真係好大陣香味飄過來,大家都抵擋不了誘惑嘿。炸雞脾餐價錢不便宜喔,炸脾連爆檸飲品都要 $48,不過真的幾好味,最正係塊皮 ԅ(≖‿≖ԅ)


說回正題,我們等了十五分鐘左右就有得食啦。I Love You Dessert Bar 得四個位係門口,店內有少少位不過太逼無人坐到,好多人都係就咁企係店門口食,如果想坐低慢慢嘆可以行去三多炸肶對面的麥花臣球場坐。值得一讚的是店員會先叫號碼提醒客人快有食物不要走開,確保客人可以即刻食到新鮮熱騰騰的甜品。我這個是木糠忌廉芝士味肉桂蘋果味,兩個味都幾特別,比較鐘意木糠忌廉芝士味,不過我就覺得叫原味 ($29)就 ok 了,自選口味要加 $10 唔係咁抵。不過以這價錢食到梳芙厘班㦸真係幾平民!個梳芙厘都頗軟淋淋,作為掃街小食是特別的,但要嚴格說的話比較 K11 的 PAN de PAIN Pancakes & Sweets舊文) 和 Element 的 The Pantry 是較遜色,不夠蛋香和入口即化。




Souffle Pancake $68



The Pantry's Pancake $120


不看價錢去比拼的話是 The Pantry > PAN de PAIN Pancakes & Sweets > I Love You Dessert Bar,真的是一分錢一分貨,fluffy 程度滿分,如果你是梳芙厘班㦸愛好者的話拜託也要去這兩間朝聖一下哦哈哈哈 (๑˃̵ᴗ˂̵)و 




沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...