2017年12月16日星期六

開箱 | LF Black Friday



今次襯 Lookfantastic 有 Black Friday 優惠買左少少野,好理智嘿嘿。Black Friday 11月24號落單預 12月12日送到,遲左少少 15號終於收到喇~13號仲未收到的時候內心非常小鹿亂撞,因為朋友們都一早收到晒啲貨,我入去 Account 到睇又無 Tracking,好驚寄失左,好彩最後武士 (ಠ ͜ʖಠ)




Tangle Teezer £7.7 一個好抵阿,買左兩個一個自用一個做送禮勤 




其他都要九十幾蚊至百幾蚊不等, 考慮左好耐要唔要買左邊個 Enchanted  Feather,個樣幾夢幻,不過求其係屋企用都係買個平啲嘅就算 ԅ(≖‿≖ԅ)




Purple Glitter 呢個可能個外表太老套無人要,所以清貨價再平少少



實物靚啲!係深紫色,不是老套姣婆紫 ( ΄◞ิ .̫.̫ ◟ิ‵)y




姐姐用完表示頭皮好舒服




Original 比 Compact 款大啲,不過就算係 Compact 我都唔會帶岀街哈哈,而且成日閂蓋都對唔準,插到個梳啲蘇蘇攣哂




呢個 Glamglow Let it Glow Thirstymud Gift Set 都幾抵!




包裝好靚好 bling bling




$280 有 藍色 Thirstymud 30g,白色 Supermud + 黑色 Youthmud + 紫色 Gravitymud 各15g,貪心的 me 可以試多幾款 \(-ㅂ-)/




買完有點後悔無買埋左邊個 Supermud Set,$330 有白罐正裝 50g + 黑藍紫各 15g,都係抵到爛! !平時 50g 都要四百幾啦啦啦 




之前罐裝會乾,要用保鮮紙包住就可以 keep 得耐啲,呢款支裝應該好少少




最後為乾燥的冬天買左支 Estee LauderAdvanced Night Repair 精華




Estee Lauder 之前可以登記攞 Sample,竟然有 7ml 十分佛心,試左覺得幾好用,同埋見到有人話呢支去黃一流,所以黃面 me 就買了 (我覺得去黃暫時都係 Verso 支精華最強)




LF 50ml 裝 $600左右,平過專櫃好多咧,初初我以為會唔寄香港,點知又 ok (ᇂдᇂ )





質地清爽無油,揸上面好快吸收。攞試用的時候 BA姐姐熱心的同我介紹左一下,做左個噴水測試,而家係屋企再次為大家示範一下哈哈




無揸精華,手上的水珠係一粒粒




揸左精華後,水珠們就好平均咁痴住皮膚, BA姐姐話表示揸完之後的後續保養會更好吸收




充滿實驗精神的我拎埋 Oskia Super 16 try try 係咪其實係手背揸左精華都會有咁嘅效果





failed 哈哈,雖然唔知係咪只係 gimmick,但都好似幾勁咁哈哈。見到討論區話呢支成份麻麻,等我用多一陣如果好用再分享~


PS 有好一陣子我都係揸完精華就算,油皮怕揸太多嘢會好 heavy,後來先知精華之後要再揸面霜先可以鎖住水份and養份,改了習慣之後效果 double up,所以切記精華之後要再揸面霜精華之後要再揸面霜精華之後要再揸面霜 (其實係咪常識黎?係咪個個都知除左我哈哈哈哈)




沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...