2017年12月9日星期六

小顏粉底 | Albion Tight Film Foundation Pro



這包 Albion Tight Film Foundation Pro Sample 是朋友去完日本旅行送我的,說有太多 Sample 用唔哂益我 (ಠ ͜ʖಠ)



前身長這樣,新版本是今年年頭才推岀的,改了用泵裝方便很多


因為試了 Sample 覺得好好用,所以又入了正裝 ₍₍ ง⍢⃝ว ⁾⁾



這支粉底有 SPF32 PA+++,六個色號,我試用裝拿的是自然膚色 050號,黑皮me 用起來都可以接受,會白了一咪咪(我當是提亮膚色哈哈),用返深啲 Shading 就會自然啦 ԅ(≖‿≖ԅ)


泵頭都尚算易控制,唔會一吱就一大坨飛岀嚟


粉底是膏裝杰身一點的質地,有一陣 Albion Style 的香味,味道幾好聞 



零流動性


上面係 matte ,但係又有一種光澤感透岀嚟,但係又唔係閃粉/ 油光(?)

粉底自稱係小顏粉底,內含特殊高份子形狀記憶成份,可以提升緊緻感。經大臉 me 本人實測係無分別的哈哈哈哈,呢個粉底稱號絕對是標題黨,我只係覺得修飾皮膚紋理嘅功效幾明顯。必須要提的是配合埋最愛的 Elegance 蜜粉餅可以話係天作之合、金童玉女!妝感幾靚 



我覺得粉底不算是滋潤型,所以乾皮可能會覺得有點點點難推開,油皮用是可以,夏天用控油 base,冬天就不用打底,同樣會岀油(大概5小時左右),不過都算幾持久,印一印面油再補補妝就 ok。有興趣可以找試用試左先,因為我朋友就表示唔鐘意呢款粉底 ಠ_ಠ

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...