2017年12月11日星期一

2017 東京之旅 | Day 4 DisneySea




完全展現我的決心! ! !寫完呢日就到伊豆了! !由於昨日 100% 完全收皮 mode,今日訓晏左少少岀門口。上次來東京去了 Disneyland,今次是第一次去 DisneySea 東京迪士尼海洋,好期待呢!結論是喜歡 DisneySea 多過 Disneyland,更有新鮮感 ♪ 


匆忙的早餐


坐車到舞濱站後就坐迪士尼列車到 DisneySea 了,想不到迪士尼列車要比錢的! !以為是免費接駁列車哈哈,不知道行路去是不是行好久咧 ( ˘•ω•˘ )




臨近七夕,車站都有一些應節小裝飾


到 Disneysea 了,好宏偉的城堡們!門票是前幾天參考完入園人數預測 (點我)後在 Disneystore 買好的。一定一定要看,上次去 Disneyland 就是預測人多的日子,很多設施真的要排上 90mins!絕對要避開人多的日子! !


想說園內也有一點點繡球花可以欣賞 


像不像心形繡球花咧 (ಠ ͜ʖಠ)




一入園就先去了百老匯音樂劇場看動感大樂團,第一場全部都是自由席,之後就分了要抽選的劃位和自由席。迪士尼的歌舞表演真的很精彩~ 要預時間來看嚕 乁( ◔ ౪◔)「




看完表演才去抽 Fast Pass,因為是日入園人數不是太多,所以竟然還有 FP,很是驚喜。抽了驚魂古搭晚上去玩,超期待的一個的遊戲!




之後見到東西就去排排看,以為是參觀郵輪,排了一會兒發現原來是龜龜漫談... 不了 (*☉౪⊙*)




離開後就去了神秘島玩地心探險之旅




好像也要排差不多兩個小時,不過排隊沿途的設計都好精緻好美!好有哈利波特的 feel,所以感覺排隊的時候也不算太難捱,而且這個好靚之餘真的好好好好玩,非常推薦!




之後去了旁邊玩海底兩萬哩,蠻有趣的,順便坐下休息下排隊排到攰的雙腳哈哈




呢架船就無坐,好似有點陽春




行緊去玩忿怒雙神,都係幾有趣的過山車!重點係唔會玩到想嘔哈哈。遺憾是無時間玩埋隔離果個印第安納瓊斯冒險旅程,留返下次再黎過啦 




窮人之晚餐,大件夾抵食的雞腿 ヽ(́◕◞౪◟◕‵)ノ



and 靚靚的飯後甜品,非常消暑




另一個休息雙腿的遊戲辛巴達傳奇之旅




好靚的日落,玩到咁上下就去行下商店逛逛




非常有衝動想買! !可愛到爆炸! !肥肥漢堡包 is my love! 但真係細到裝唔到野,電話都裝唔到,實用性不大... 測試可以放到包紙巾哈哈哈,所以理智勝過感情 ʕ•̫͡•ʔ




全部都勁 cute! !影左當買左 thanks ʕ•̫͡•ʔ




如果有小朋友我一定會怒買 Stella LouDuffy 塞滿個 BB車 ( ⁼̴̤̆ ළ̉ ⁼̴̤̆)




是日 Toy Story Mania 維修,所以純粹黎影下相,夜晚著左燈好靚呢




去睇夜間娛樂表演 Fantasmic,比 Disneyland 的表演失色一點點,而且我果日仲要無左煙花表演,唔知點解(?)




睇完表演就去玩驚魂古搭,有 Fast Pass 都排左成粒鐘! !呢個係跳樓機,我本人係好驚玩跳樓機的 (雖然無離心力),但係呢個超好玩!上到頂仲可以睇晒成個樂園,超靚的說 \(-ㅂ-)/


玩到夠晒皮就回酒店嚕,好鐘意 DisneySea 呢,絕對會再到訪




隔天就去伊豆浸溫泉嚕,待續

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...