2017年10月23日星期一

DIY 之手袋重生了


話說前陣子在 outlet 買左個平平手袋,可以手拎或者側孭。小矮人 me 發現條肩帶超長,側孭個袋可以墮到去籮柚囧,所以買左返黎都好少用(孭唔到阿~~)

後來心血來潮決定要幫手袋條帶打窿,可以較短啲, 令手袋 reborn!本來是想去專門店問有無呢個打窿服務哈哈,不過搜搜 Google 大神後發現原來也可以自己 DIY 



關鍵就是這個 Leather Punch 工具!一般 在比較大的 Aeon 12 蚊店就可以買到,12蚊咋!架上面有幾個 Size,自己對返手袋肩帶的粗幼選擇。我果條帶係特幼,所以揀左最細直徑的 3mm size



動工了!材料有 Leather Punch,鎚仔同厚書一本墊底,安全起見可以先用鉛筆係條帶到 Mark 一 Mark 位先,可以對住個位黎。其實條皮肩帶都幾厚,所以都驚揼唔穿,瘋狂揼完一輪就穿左八成哈哈。以前唔明點解隔離樓上夜媽媽都可以瘋狂揼野,而家明白揼呢啲真係要揼好耐.... (*☉౪⊙*)




媽媽聽到揼咁耐都未得,最後送上私伙打窿工具.... 好似釘窿機咁一打就穿.... 我覺得我浪費左寶貴的十二蚊.... (́⊙◞౪◟⊙‵)




最後送上效果圖,非常滿意 乁( ◔ ౪◔)「


沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...