2017年1月16日星期一

記 | 好人小事

快到絕望星期一....... 分享一則好人小事哈哈,發放一下正能量 ٩(๑´ㅂ`๑)و 




話說今天回家的時候,剛過了紅綠燈被個婆婆攔截住,然後問我是不是回家加一些外星語言€^%<?,}%+£,我以為她是問路,不過聽聽下發現原來婆婆想說如果順路就幫忙拿一下東西行段路,就是一條廁紙..... 說重到行唔到。

因為好近就幫一下啦,也是在附近的屋苑,我拿了之後發現真的幾重囧,一路行要一路換手拎。然後她順手扶住我行,很 happy 的說好好彩,如果我唔幫佢佢自己要行到天黑都未翻到屋企。婆婆自我介紹說自己九十幾歲的獨居老人,個仔又不是常常探佢,只好安慰說九十幾歲行得走得,又有個竇住下算係咁。

最後送到她回屋企樓下,雖然只是一件小事不過幫到人自己都覺得有點點點點窩心,嘿 ԅ(≖‿≖ԅ)




沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...