2018年4月28日星期六

 | iphone 換電記



之前新聞說 Apple 電池折舊令手機效能降低,所以 2018 年內可以用特價 $228 更換手機電池 (只限 Iphone 6 型號以上)。本來我想拖到年底才換的,不過最近電池倒水咁倒,唔帶尿袋岀街都唔得,所以有天去開中環就試試 Walk In 換電。其實也可以選擇下載 Apple Support 預約時間,不過我 IOS 太舊連個 App 都 download 唔到哈哈哈哈 乁( ◔ ౪◔)「

Apple Store 在 中環 IFC,小毒毒 me 第一次去,然後一入去問職員想換電,就指左我去三樓的 Genius Bar (原來係得張枱好 Causal )。星期六下午三點左右去,幸運地不用排隊就有位~ 之後檢查完一輪就可以換嚕,原來我電池壽命還有 85%,比我想像中強,畢竟已經用了兩年而且又瘋狂倒水。換電即日可以提取,我說我回來拿,職員問我夠 18 歲未哈哈哈哈,老娘有一張童顏臉 (可能因為我同媽媽一起來,活像需家長陪同的屁孩)。本來說要 6:50 後回來,不過 5:10 已經有電郵通知可以拿嚕。拿機是 3/F 天材吧的另一邊,也是很快就完成了,拿機之後才付款,嘿。2018 必做事項完成了一件 






沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...