2016年2月17日星期三

Carousell | 旋轉拍賣 ♪


之前咪岀過個窮人賣物 post ,幸運的成功賣岀了一本書wahahaha 沾沾自喜中。話說我其實都好多無聊又多餘嘅野想賣,咁成日係 instagram 同 facebook 見到呢個叫 Carosell 的廣告,就打算下載試下,同埋係另一個平台增加下我啲東東的曝光率,幫佢地盡快搵到著好人家 ʕ•̫͡•ʔ



估唔到用落又幾好用,CS 又好 helpful (雖然啲回覆好似機械人嘿)!個介面都好方便易上手,要賣野求期影張相就 upload 得。而且搜索一陣不斷發現有啲又平又抵嘅野,睇到我勁上癮,賣野變買野,有時你唔岩用或者買多左用唔晒但係可能對其他人黎講係實用的,呢個 app 真係二手市場尋寶天地,齊做環保 L。


Carousell 將啲物品分左類,咁就可以好方便地搵目標~ 我主要都係睇美妝保養,書籍雜誌同哩哩扣扣 <- 如果買二手真係好多超值的東西!


🔼🔼🔼🔼🔼🔼

我個 account 係 hamijai,upload 多左好多無厘頭貨品,咩都有啲,如果你地 download 左個 app 又有興趣可以 follow 下我,哈哈。


今日就第一次同另一個賣家交收,好 nice 好好人哦,仲送左個 Sample 比我,所以整體的交易感覺都好好。不過始終邊度都一定有無良賣家,買貴野最好就面交檢查清楚就有保障啲,同埋自己一定要小心啲同警覺啲唔好比人呃,希望介紹左大家都會覺得好用啦!ლ(╹ε╹ლ)



沒有留言:

發佈留言

歡迎留言聊天♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...